sâmbătă, 10 martie 2012

Primăvara

Iată că avem semne de primăvară. Afară e mai călduţ, s-a schimbat mirosul aerului, natura începe să lucreze, să iasă din amorţirea iernatică, la fel şi spiritele oamenilor. Primăvara reprezintă primul pas, începutul, startul spre nou, momentul în care laşi ceva şi încerci să apuci altceva. Este forţa pe care viaţa noastră o are şi o manifestă necugetat. Este parte din Marele Ciclu.
Îmi revine în minte şi suflet cum trăiam primăvara copilăriei, negreşit cele mai minunate şi irepetabile momente. Ele trebuie să constituie acum adevărate şi unice referinţe individuale, retrăite cât se poate de intens. Este acum unicul mijloc pentru a rămâne "copil", pentru a te putea "întoarce".
Eu pot să spun că m-am întors şi mă bucur pentru asta, pentru faptul că am putut să "gust" din nou, să apuc, să adulmec, să mă bucur. Mă simt a fi acasă reîntors.
O primăvară minunată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu